חוקי התחרות

פרס למקום הראשון:

חוקי התחרות

לתחרות חוקים שמטרתם לעודד הגינות כלפי המשתתפים

  1. על המשתתף לפתח את המשחק בעצמו או בקבוצה של עד 4 משתתפים

  2. כל הקוד של המשחק חייב להיווצר בתוך תקופת התחרות

  3. לתחרות נושא מרכזי. מומלץ שהמשחק יישקף את הנושא התחרות, אם כי זה לא חובה

  4. המשחק יפותח בתוכנת גיים מייקר גרסה 8.1 lite

  5. המשחק צריך להיות פיתוח מקורי של המגיש

  6. רצוי שהספרייטים יהיו פרי יצירת המשתתף בתחרות

  7. כל תוכנות עזר מותרות, למשל תוכנה ליצירת ספרייטים, רקעים וכדומה

  8. קוד המשחק (קובץ עם סיומת gm81) צריך להיות מצורף בהגשה

  9. בתחרות מותרת הגשת משחק אחד למשתתף/קבוצה

  10. אסור שתוכן המשחק יפגע בזכויות יוצרים של אחר

  11. על המלל וההתבטאויות במשחק להיות לא פוגעניות

  12. אי עמידה בחוקי התחרות תגרור פסילה

נושא התחרות

נושא התחרות השנה הוא נושא הליבה של מערכת החינוך השנה: "האחר הוא אני". הנושא מדבר על ערכי הסבלנות והכרת האחר. פרטים נוספים ניתן למצוא בלשונית 'אתגרים'  או באתר של משרד החינוך בקישור הזה

 

 

 

 

 

 

 

 

מועדי התחרות

שלב פיתוח המשחק נמשך חודש. 

הכרזת נושא התחרות –          תאריך: 16.02.2014

מועד תחילת פיתוח המשחק – תאריך: 16.02.2014

מועד אחרון להגשת המשחק – תאריך: 18.03.2014 בחצות

מועד הכרזת המנצחים –         תאריך: 27.03.2014

נקודות חשובות להתייחסות:

  • כדאי שהוראות ההפעלה לשחקן תהיינה חלק מהמשחק ונגישות בחלון information או במסך פתיחה או בכל דרך אחרת.

  • נושא התחרות הוא בעל ערך חינוכי. חשוב שלשופטים יהיה ברור איך המשחק מדגים את הערך (במידה והוא אכן מדגים).

שיפוט:

מרכיבי הציון
  • רמת העניין שמעורר המשחק אצל השחקן

  • הנאה בין היתר מהגרפיקה והצלילים

  • מקוריות

  • גימור המשחק (polish)

  • מידת ביטוי הקשר לנושא התחרות

ערעור

הכרזת המנצחים היא סופית ולא ניתנת לערעור, אלא אם כן הערעור הוא לגבי אי עמידה בחוקי התחרות בקרב אחד הזוכים.

שופטים

השופטים בתחרות הם אנשי תעשיית התוכנה.

שופט ראשי, אסף חזקיהו בעל 10 שנות נסיון בהנדסת תוכנה וגיימר בנשמה.

זכויות יוצרים:

זכויות היוצרים של המשחק הם של יוצר המשחק. המארגנים לא טוענים לזכויות יוצרים על המשחק, אך יכולים לעשות בו שימוש לצורך פרסום התחרות ותוצאותיה.

קטגוריות ופרסים:

בתחרות מספר קטגוריות זכייה והן:

  • המשחק הטוב ביותר הכללי. המנצח בקטגוריה זו יזכה בגביע, תעודה וברשיון לתוכנת גיים מייקר בשווי 200$:

Game Maker Studio Professional + module html 5

 

פרסים נוספים המזכים בתעודה ובמדליה:

  • המשחק המקורי ביותר

  • המשחק היפה ביותר

  • המשחק המשקף ביותר את נושא התחרות

  • המשחק המהנה ביותר בקרב תלמידי בית ספר יסודי (כיתות ד-ו)

  • המשחק המהנה ביותר בקרב תלמידי חטיבת ביניים (כיתות ז-ט)

 

כל משתתף בתחרות אשר יגיע לארוע הסיום יקבל תעודה. 

פרסים נוספים יחולקו בארוע הסיום.

וכמובן, הפרס הגדול ביותר הוא התוצר של המשתתפים – המשחק.

הרשמה:

להרשמה לתחרות 2 שלבים. שניהם דרושים.

1. הרשמה לניוזלטר (בצד שמאל בעמוד זה). פרטים אילו ישמשו למתן הפרס הגדול.

2. הגשה במייל - info@uingame.co.il

הגשה:

ההגשה של המשחק מתבצעת דרך המייל. למייל צריכים להיות מצורפים הדברים הבאים:

  • קובץ המשחק שהוא קובץ עם סיומת gm81.

  • שם פרטי

  • שם משפחה

  • שם בית הספר

  • כיתה

  • שם המדריך

  • כתובת מייל – אליה יישלח הפרס הזוכה

  • שם המשחק

  • אפשר, אך לא חובה, להוסיף:

    • קבצים עם מסמכי תכנון של המשחק

    • סיפור המשחק (למה הדמויות מתנהגות בו איך שהן מתנהגות)

    • הסבר איך המשחק מבטא את נושא התחרות

  • מייל להגשה: info@uingame.co.il

זכאות להשתתף בתחרות:

תלמידי יסודי וחטיבת ביניים, אשר בתי הספר שלהם מלמדים את קורסי U IN GAME, מוזמנים להשתתף בתחרות. זוהי הזדמנות להראות את הכשרון שלכם בתחום פיתוח משחקי מחשב.

ההשתתפות בתחרות היא ללא עלות.

הכרזה על מנצחים

המנצחים בתחרות יוכרזו בארוע סיום בתאריך 27.3, אשר יתקיים בבית ספר למחוננים ע"ש רון ורדי.

המנצחים יוכרזו גם באתר התחרות.

רק שמו הפרטי של התלמיד והאות הראשונה משם משפחתו יופיעו באתר ביחד עם שם בית הספר.

ארוע סיום:

ארוע הסיום יתקיים בבית הספר למחוננים ע"ש רון ורדי בתאריך 27.03.2014.

בארוע מוזמנים להשתתף משתתפי התחרות, חבריהם  ומשפחותיהם.

כתובת בית הספר: רחוב הרצל פינת אבי האסירים ראשון לציון. קישור לאתר בית הספר:

 

חנייה והוראות הגעה

ב- waze יש לחפש את 'חניון מתחם גן נחום'. זהו חניון גדול מאוד, ללא תשלום הצמוד לבית הספר.

 

תוכנית הארוע:

17:00 – 17:15 - התכנסות

17:15 – 18:15 – התרשמות ומשחק במתחם משחקי המחשב בו אפשר יהיה להתרשם מהמשחקים שהוגשו לתחרות

18:15 – 19:15 – פעילות מודרכת על הדגמים הפזורים ברחבי בית הספר. הדגמים מציגים תכונות פיזיקאליות שונות. במהלך הפעילות יפעילו המשתתפים בעצמם את הדגמים

19:15 – 20:00 – הכרזת זוכים וחלוקת פרסים

 

הערות חשובות!

  • אין בבית הספר נקודות מכירת מזון. נא להיערך בהתאם

  • לידיעת ההורים, בארוע התחרות יצולמו תמונות קבוצתיות ותמונות הזוכים אשר ייתכן ויגיעו לתקשורת ו/או לאתרי אינטרנט המקושרים לתחרות

U IN GAME COMPETITION 2014

תחרות פיתוח משחקי מחשב 

 

בחסות

  כל הזכויות שמורות לשמיר יעוץ והדרכה