אתגרים בסקרץ' בנושא: מסרים חלק 1
אתגר 1 - האו מיאו REMIX
שלב 1 - התנסות
-
יש להפעיל את המשחק הבא על ידי לחיצה על הדגל הירוק ואז לחיצה על מקש רווח
-
ניתן לראות שהדמויות "מדברות" ביניהן
שלב 2 - הנחיות לשיפור
-
במשחק לעריכה ניתן לראות בועיות דיבור שגויות
-
תקנו את המשחק לעריכה כך שהחתול יאמר 'מיאו' והכלב יאמר 'האו'
-
רמז: בתסריטים כבר משולבים העברת מסר והצגת בועיות דיבור
שלב 3 - כניסה
-
יש להיכנס לפרויקט בלחיצה על הכפתור הבא ולבצע את השיפור הנדרש
אתגר 2 - אברא כדברא
שלב 1 - התנסות
-
יש להפעיל את המשחק הבא על ידי לחיצה על הדגל הירוק ואז לחיצה על מקש רווח
-
ניתן לראות שהדמויות "מדברות" ביניהן
שלב 2 - תיאור המשחק הנדרש
-
יש ליצור משחק דומה
-
במשחק יהיו שתי דמויות של קוסמים
-
בלחיצה על מקש רווח, תציג דמות אחת בועית עם המילה 'אברא' במשך 2 שניות
-
מיד לאחר מכן ישלח מסר
-
כאשר הדמות השנייה תקבל את המסר, היא תציג בועית עם המילה 'כדברא'
שלב 3 - יצירת הפרויקט
-
יש להיכנס לסקרץ' וליצור פרוייקט חדש בשם "אברא כדברא"
-
יש לתכנת את הדמויות לפי ההנחיות שבתיאור המשחק
אתגר 3 - כולם לאמצע לפי הסדר
שלב 1 - התנסות
-
יש להפעיל את המשחק הבא על ידי לחיצה על הדגל הירוק ואז לחיצה על מקש רווח
-
ניתן לראות שהדמויות נעות למרכז המסך בזו אחר זו
שלב 2- תיאור המשחק הנדרש
-
יש ליצור 4 דמויות, כל אחת תמוקם בפינת מסך אחרת
-
על הדמויות לנוע למרכז המסך זו אחר זו לאחר הפעלת המשחק עם מקש רווח
-
רק כאשר דמות אחת תגיע למרכז, תתחיל תנועת הדמות הבאה בתור
-
הדמות שתגיע למרכז תשלח מסר שסיימה את הגלישה שלה
-
זו שאחריה בתור תתחיל לגלוש כאשר היא מקבלת את המסר
-
באופן דומה יתר הדמויות ינועו למרכז זו אחר זו
שלב 3 - יצירת הפרויקט
-
יש להיכנס לסקרץ' וליצור פרויקט חדש בשם "כולם לאמצע"
-
יש לתכנת את המשחק לפי ההנחיות שבתיאור
אתגר 4 - המפתח של השפירית
סיפור רקע-
השפירית איבדה את המפתח לכן הדרקון בא לעזרתה ויוצא לחפש אותו. כאשר הוא מוצא את המפתח הוא קורא לשפירית שמיד באה אל המפתח שלה.
שלב 1 - התנסות
-
יש להפעיל את המשחק הבא על ידי לחיצה על הדגל הירוק
-
בעזרת חצי המקלדת יש להוביל את הדינוזאור אל המפתח
-
ראה מה השפירית עושה כשהדינוזאור מגיע אל המפתח
שלב 2- תיאור המשחק
-
יש ליצור משחק דומה
-
השחקן ישלוט על תנועת הדינוזאור עם מקשי החצים
-
המפתח ישדר מסר כאשר הוא יגע בדינוזאור
-
כאשר השפירית תקבל את המסר, היא תנוע לכיוון המפתח
-
בלחיצה על הדגל נאתחל את המשחק והדמויות יעברו למקום קבוע במסך ואילו המפתח יעבור למקום אקראי
-
אפשר להיעזר בבלוקים הבאים המהווים את כל הבלוקים של דמות המפתח
שלב 3 - יצירת הפרויקט
-
יש להיכנס לסקרץ' וליצור פרוייקט חדש בשם "השפירית והמפתח"
-
יש לתכנת את המשחק לפי ההנחיות שבתיאור
אתגר 5 - 2 קוביות
שלב 1 - התנסות
-
יש להפעיל את המשחק הבא על ידי לחיצה על הדגל הירוק ואז לחיצה על כפתור ROLL
-
ניתן לראות שהקוביות מקבלות מספר אקראי
שלב 2- תיאור המשחק הנדרש
-
יש ליצור משחק דומה
-
יש ליצור 3 דמויות: 2 קוביות ו-כפתור ROLL
-
יש ליצור 6 תלבושות לכל קוביה
-
יש להשתמש במסרים
שלב 3 - יצירת הפרויקט
-
יש להיכנס לסקרץ' וליצור פרויקט חדש בשם "קוביות"
-
יש לתכנת את המשחק לפי ההנחיות שבתיאור