top of page

competition

תחרות ותערוכת תיכנות ויצירה דיגיטאלית

תחרות-תערוכת UINGAME שמה לה למטרה לעודד פיתוח תכנה ויצירה טכנולוגית בקרב ילדי ישראל. הארוע השנתי מתקיים מזה מספר שנים. בתחרות מספר קטגוריות של השתתפות, בהן פיתוח משחקי מחשב, תכנות אפליקציות לסמארטפונים ופרויקטי מייקרים. התחרות נושאית פרסים כאשר הפרס הגדול ביותר הוא תהליך הלמידה ופיתוח התוצרים עצמם. הארוע מהווה את סיום התהליך שנמשך מספר חודשים, בו התלמידים מתכננים ומפתחים באופן עצמאי תוצרים טכנולוגיים. בארוע זה מתקיימת תערוכה המציגה את התוצרים הסופיים וכן מחולקים הפרסים לזוכים בקטגרויות השונות.

בשנת 2019 הפורמט הפך לתערוכה.

שיפוט

מרכיבי הניקוד​

רמת העניין שמעורר הפרויקט אצל המשתמש

הנאה מהשימוש, הגרפיקה והצלילים

מקוריות, לדוגמא קבצי התמונות והצליל יהיו פרי יצירת המשתתף בתחרות

גימור (polish)

מידת קישור לנושא התחרות

 

ערעור

הכרזת המנצחים היא סופית ולא ניתנת לערעור.

 

שופטים

השופטים בתחרות הם אנשי תעשיית התוכנה.

שופט ראשי, אסף חזקיהו בעל ותק רב בתחום הנדסת תוכנה.

המנצחים בתחרות יוכרזו בארוע הסיום אשר יתקיים בבית הספר למחוננים ומצטיינים בי"סמארט יבנה.

המנצחים יופיעו גם באתר התחרות. רק שמו הפרטי של התלמיד והאות הראשונה משם משפחתו יופיעו באתר ביחד עם שם בית הספר.

רק בטקס הסיום יחולקו הפרסים לכן חשוב להגיע לארוע עצמו.

נושא מרכזי

בכל שנה נבחר נושא מרכזי המלווה את התחרות. הנושא הוא נושא ערכי-חברתי מתוך אמונה שהטכנולוגיה נועדה לשרת ולתרום לחברה טובה יותר. ​

מועדים

בכל שנה נקבע מועד אחרון להגשת פרויקטים וכן מועד לארוע הסיום בו נעשית הכרזת המנצחים

חוקי התחרות

חוקי התחרות נועדו לעודד הגינות כלפי המשתתפים.

 

  • על המשתתף לפתח את הפרויקט בעצמו או בקבוצה

  • הפרויקט חייב להיווצר בשנת הלימודים הנוכחית

  • לתחרות נושא מרכזי. מומלץ שהפרויקט ישקף את הנושא התחרות

  • הפרויקט יהיה פיתוח מקורי של המשתתף

  • כל תוכנות עזר מותרות, למשל תוכנה ליצירת תמונות, רקעים, עריכת מוסיקה וכדומה

  • בפרויקטי התוכנה קוד המקור צריך להיות מצורף בהגשה

  • אסור שתוכן הפרויקט יפגע בזכויות יוצרים

  • אסור שהמלל וההתבטאויות במשחק יהיו פוגעניות

  • אי עמידה בחוקי התחרות תגרור פסילה

  • בטקס הסיום יחולקו הפרסים לכן חשוב להגיע לארוע עצמו.

נקודות חשובות להתייחסות

כדאי שהוראות ההפעלה של פרויקטי תוכנה יהיו חלק מהפרויקט ונגישות במסך פתיחה

מומלץ שלשופטים יהיה ברור מה הפרויקט אמור לעשות

נושא התחרות הוא בעל ערך חינוכי. חשוב שלשופטים יהיה ברור איך הפרויקט מדגים את הערך במידה והוא אכן מדגים.

זכאות להשתתף בתחרות

בתי ספר ומרכזי לימוד המעונינים להשתתף מוזמנים לפנות אל מארגני התחרות. זוהי הזדמנות להראות את הכשרון של התלמדים בתחום פיתוח תוכנה ויצירתיות.  

פנייה למארגני התחרות במייל: info@uingame.co.il

הכרזה על מנצחים

זכויות יוצרים

זכויות היוצרים של הפרויקט הם של היוצר. המארגנים לא טוענים לזכויות יוצרים על הפרויקט,

אך יכולים לעשות בו שימוש לצורך פרסום התחרות ותוצאותיה.

  • בכל שאלה אפשר ליצור קשר דרך דף צור קשר באתר התחרות: www.uingame.co.il

  • המארגנים יכולים לשנות את חוקי התחרות והקטגוריות בהתאם לשיקול דעתם.

הערות

bottom of page